– Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia. PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić – napisał na Facebooku mBank Polska.
mBank rozpoczął dziś (16.02) zwracanie klientom podwójnie zaksięgowanych płatności kartami .
– Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – czytamy w porannym wpisie na Facebooku.
Bank rozpoczął działalność w 1986 roku jako Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank). W listopadzie 2013 r. nastąpiło ujednolicenie marki – nazwa mBanku zastąpiła nazwę firmy i marki BRE i MultiBanku. mBank obsługuje klientów korporacyjnych, instytucjonalnych i detalicznych (w tym private banking) na terenie całego kraju. mBank posiada 2,2 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej; 5,6 mln klientów bankowości detalicznej oraz 26 tys. klientów bankowości korporacyjnej. Od 2007 r. jest obecny także w Czechach i na Słowacji.
Od 1992 r. bank jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. (PAP)
RL/PAP/WP
Fot. facebook.com/mBank.Polska