Blisko dwa lata po premierze płyty „Gaja Hornby”, nominowanej do Fryderyka w kategorii Album Roku Pop, Margaret wraca z nowym krążkiem – „Maggie Vision”. Album z jednej strony jest wypadkową jej muzycznych fascynacji: hip-hopem i urban music, z drugiej koniecznością opowiedzenia o ważnych rzeczach, jakie ostatnio działy się w jej życiu oraz tuż obok.
Wraz z premierą albumu “Maggie Vision”, Margaret zaprezentowała najnowszy singiel z udziałem Natalii Szroeder. Pełen kobiecości teledysk do utworu “Sold out” to dzieło Łukasza Zabłockiego i Papaya Films.
„Mój nowy album jest na wpół słodko-gorzki. W ramach dojrzewania zaczęłam być dużo bardziej świadoma rzeczy, które wokół mnie się dzieją. Już na płycie „Gaja Hornby” były momenty, kiedy we mnie buzowało, ale teraz naprawdę tego nie uciszam i nie przypudrowuję, ale z siebie wypluwam, bo mam ku temu powody” – mówi o warstwie lirycznej Margaret.
(źródło: Sony Music Poland)