„Zawiadomienie”, to – według Słownika Języka Polskiego PWN – „dokument lub list zawiadamiający o czymś”. Tymczasem w skrzynkach pocztowych lub futrynach drzwi niektórych mieszkańców Lublina pojawiły się ostatnio ulotki zatytułowane „Zawiadomienie lokatorskie”, które jednak nie są zawiadomieniami w rozumieniu przytoczonej definicji, lecz w specyficzny sposób przedstawioną ofertą handlową dotyczącą odpłatnych usług gazowych. We wtorkowym „Pogotowiu radiowym” próbujemy dowiedzieć się o zamiary jej autorów, o komentarz prosimy m.in. Lidię Baran-Ćwirtę (na zdj.) – Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Lublinie. W audycji tej sprawdzamy także czy dostarczane dziś ulotki mają cokolwiek wspólnego z problemami pani Agnieszki, która w październiku 2019 roku opowiedziała nam o gazownikach, którzy jej mamie w podeszłym wieku mieli wymienić piecyk gazowy na inne używane urządzenie. Tutaj można wysłuchać rozmów z tamtej audycji z 17 października 2019 roku: https://archiwum.radio.lublin.pl/2019/10/pogotowie-radiowe-3576753/, natomiast we wtorek po godzinie 12:00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. archiwum