Chełm: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej stawia na obsługę online

computer 768608 1920 2020 03 19 180816 2021 03 09 212033

Zakończyła się modernizacja systemu informatycznego w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Chełmie. Mieszkańcy mogą korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta eBOK i załatwiać wiele spraw online.

– Pandemia ograniczyła kontakty osobiste i zmieniła sposób załatwiania wielu codziennych spraw. Stało się dla nas jasne, że musimy przekazać w ręce klientów narzędzie, które pozwoli na kontakty zdalne – mówi dyrektor sprzedaży w MPGK Tomasz Pomiankiewicz.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Chełmie zajmuje się między innymi rozprowadzaniem wody, oczyszczaniem ścieków, odbieraniem i przetwarzaniem odpadów komunalnych.

PaSe (opr. DySzcz)

Fot. pixabay.com

Exit mobile version