Chełm: od poniedziałku zmiany w pracy Urzędu Miasta

20200316 133614 2020 03 16 141040 2021 03 21 135601

Nowe zasady obsługi mieszkańców wprowadza od poniedziałku Urząd Miasta Chełm. Ma to związek z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem na Lubelszczyźnie.

– W celu maksymalnego ograniczenia wizyt w urzędzie prosimy o korzystanie ze zdalnych kanałów komunikacji. To przede wszystkim e-usługi dostępne na rządowym portalu obywatel.gov.pl – czytamy w komunikacie. Pisma do urzędu można przekazywać za pośrednictwem platformy ePUAP oraz pocztą zwykłą.

Dodatkowo w godzinach pracy w siedzibach chełmskiego magistratu będą wystawione urny, do których należy wrzucać dokumenty w zamkniętej kopercie.

Od poniedziałku do 9 kwietnia nieczynny będzie punkt kasowy w budynku urzędu przy ul. Lubelskiej 65. Kontakt bezpośredni z urzędnikami odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu wizyty.

Załatwianie spraw urzędowych w trybie obsługi bezpośredniej odbywać się będzie wyłącznie w wyznaczonych do tego miejscach po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu i godziny wizyty.

Z poszczególnymi wydziałami można kontaktować się pod numerami telefonów: 

WYDZIAŁ KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI (ul. Lubelska 65)
– Biuro Obsługi Interesantów – 82 565 20 70/82 564 37 52
– Kancelaria Ogólna – 82 564 33 62
– sprawy związane z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy – 82 564 33 26

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI (ul. Lubelska 63)
– wydawanie praw jazdy – 82 565 39 33
– wyrejestrowanie/sprzedaż, wycofanie czasowe pojazdu z ruchu – 82 565 31 81
– w zakresie rejestracji pojazdu i dowodów rejestracyjnych – 82 565 39 84/82 565 23 23

WYDZIAŁ EWIDENCJI LUDNOŚCI (ul. Pocztowa 50)
– sprawy dot. meldunków i wymeldowań – 82 565 35 33
– sprawy dot. dowodów osobistych – 82 564 38 65

URZĄD STANU CYWILNEGO (ul. Pocztowa 50)
– sprawy z zakresu urodzeń, zgonów i małżeństw – 82 565 22 56

WYDZIAŁ GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
– sprawy z zakresu deklaracji śmieciowych, odpadów komunalnych, opłat itp. – 82 564 33 49

WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA
– sprawy dot. pozwoleń na wycinkę drzew, zalesienie nieruchomości, karta wędkarska – 82 565 59 47/82 564 31 86

WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ
– oświetlenie uliczne, uszkodzenia drzew w pasie drogowym itp. – 82 564 35 03

WYDZIAŁ WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT/WYDZIAŁ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
– sprawy w zakresie wymiaru podatku, opłat lokalnych, egzekucji itp. – 82 562 11 64/82 562 10 36/82 565 24 38

WYDZIAŁ GEODEZJI I KARTOGRAFII (pl. Niepodległości 1)
Formalności związane z opłatami:
– w sprawie map – 82 563 11 32
– w sprawie wypisów i zmian w ewidencji gruntów i budynków – 82 563 12 00

WYDZIAŁ ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA, WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, WYDZIAŁ DRÓG I TRANSPORTU, WYDZIAŁ INWESTYCJI (ul. Lubelska 65)
– przekazanie projektów budowlanych lub innych obszernych załączników – 82 525 20 97/82 565 27 39
– w sprawach Wydziału Nieruchomości – 82 564 34 18
– w sprawach Wydziału Dróg i Transportu – 82 565 48 36
– w sprawach Wydziału Inwestycji – 82 565 26 57

DEPARTAMENT SPRAW OBYWATELSKICH (ul. Obłońska 20)
– sprawy dotyczące zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych – 82 564 31 06
– sprawy dotyczące: Karty Dużej Rodziny, Chełmskiej Karty 3+, rzeczy znalezionych, ewidencji stowarzyszeń kultury fizycznej nie prowadzących działalności gospodarczej oraz uczniowskich klubów sportowych, rejestru żłobków i klubów dziecięcych, osób niepełnosprawnych, jednostek pomocy społecznej – 82 564 31 92
– sprawy dotyczące Zarządzania Kryzysowego – 82 565 26 28

PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ (pl. Niepodległości 1)
Poradę prawną można uzyskać w formie zdalnej (telefon, e-mail). Więcej informacji: 698 740 865

PaSe / WT / ToMa

Fot. archiwum

Exit mobile version