Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął niedawno kampanię społeczną „j@ online – bezpieczny w sieci”, by zwrócić uwagę na stale rosnącą skalę zagrożeń jaką są ataki phishingowe. W jaki sposób przestępcy mogą próbować wyłudzić nasze dane, informacje posiadane tylko przez nas, które mogą posłużyć do kradzieży? Jakich zachowań ma się wystrzegać, a jakie środki bezpieczeństwa przedsięwziąć użytkownik Internetu, a więc w praktyce każdy z nasz?
We wtorkowym „Pogotowiu radiowym” mówią o tym panie: Milena Górecka – naczelnik Wydziału Kampanii Edukacyjno-Informacyjnych w Departamencie Polityki Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (na zdjęciu z lewej), oraz Aleksandra Mokrzycka – także przedstawicielka tej komórki organizacyjnej UKE (na zdjęciu z prawej).
Do słuchania „Pogotowia radiowego” 11 maja 2021 roku zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. nadesłane
Milena Górecka i Aleksandra Mokrzycka z Departamentu Polityki Konsumeckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz.1)
Milena Górecka i Aleksandra Mokrzycka z Departamentu Polityki Konsumeckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz. 2)
Milena Górecka i Aleksandra Mokrzycka z Departamentu Polityki Konsumeckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz. 3)
Milena Górecka i Aleksandra Mokrzycka z Departamentu Polityki Konsumeckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz. 4)