Spore zainteresowanie studiami technicznymi w Lublinie – jednak hitem jest marketing i komunikacja rynkowa.
Wyniki rekrutacji na studia ogłosiła właśnie Politechnika Lubelska. Na nieco ponad 2 tysiące miejsc na 22 kierunkach studiów zgłosiło się 4 200 osób.
Absolutnym hitem podczas tegorocznej rekrutacji okazały się kierunki prowadzone przez Wydział Zarządzania. O przyjęcie na kierunek marketing i komunikacja rynkowa o jedno miejsce walczyło ponad 6 osób. Sporo osób chciało studiować finanse i rachunkowość. Tu na jedno miejsce było 5 kandydatów.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się również kierunki: architektura oraz inżynieria multimediów. Informatykę chciałoby studiować 840 kandydatów. Uczelnia przygotowała dla nich 240 miejsc. Do innych popularnych kierunków można zaliczyć: zarządzanie, mechatronikę i budownictwo.
TSpi/ opr. DySzcz
Fot. archiwum