System biletowy Lubika nie działa. Nie można pobrać aplikacji [AKTUALIZACJA]

img 20210929 133026 2021 09 29 152708 2021 10 01 080651

09:20 – AKTUALIZACJA

– Aktualnie wykonawca sprawdza, co jest przyczyną opóźnienia publikacji aplikacji w sklepach – w tych podmiotach zewnętrznych tj. Google Play i App Store. Służby wykonawcy są w kontakcie z tymi sklepami i zapewniają nas, że dzisiaj prawdopodobnie będzie możliwe pobranie aplikacji z tych sklepów” – poinformował Zarząd Transportu Miejskiego. 

ZTM prosi pasażerów, aby korzystali z innych kanałów dystrybucji biletów. Odnośnie zakupu biletów przez urządzenia mobilne, działają aplikacje: moBILET, mPay, SkyCash, biletem.pl, Jakdojade, GoPay.

Bez problemu można natomiast zarejestrować się w portalu pasażera, złożyć wniosek o aktywację karty w systemie, a biletomaty stacjonarne, mobilne oraz kasowniki w nocy aktywowały się w nowym systemie i można w nich kupić bilety z nowej taryfy.

08:00

Pasażerowie komunikacji miejskiej w Lublinie nie mogą pobrać aplikacji do nowego systemu biletu elektronicznego Lubika.

CZYTAJ: „Płacisz tyle, ile jedziesz”. Nowy system komunikacji miejskiej w Lublinie

Nowy system miał wystartować dziś (01.10) – za pomocą aplikacji można skorzystać na przykład z taryfy przystankowej „tyle płacisz, ile jedziesz”. Aplikacja powinna pojawić się w sklepach internetowych Google Play i App Store.

– Wczoraj sprzedawca zapewnił, że Lubika będzie dostępna od północy w 2 sklepach internetowych. W tej chwili ustalamy, co się stało, czy chodzi o aktualizację systemu – tłumaczy Monika Fisz z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Aplikacja ma umożliwić stworzenie konta pasażera w smartfonie. Dzięki temu będzie można zapłacić za pojedynczy przejazd w taryfie przystankowej lub zakupić bilet okresowy od 10 do 300 dni.

TSpi / opr. AKos

Fot. Iwona Burdzanowska

Exit mobile version