Mieszkanka jednej w miejscowości w powiecie lubelskim chciała kupić nowy, lecz niedrogi smartfon, z powodu awarii dotychczas używanego urządzenia. Odwiedziny seniorki w salonie operatora zakończyły się jednak zakupem urządzenia o wartości przekraczającej tysiąc złotych oraz zmianą taryfy, czego abonentka nie zakładała, wybierając się na zakupy.
W tej sytuacji Słuchaczka zwróciła się do „Pogotowia radiowego” z prośbą o pomoc.
W audycji prezentujemy stanowisko operatora, czyli Polkomtel sp. z o.o., a o ocenę zaistniałego zdarzenia oraz o porady dla klientów, szczególnie seniorów, prosimy przedstawicielkę Urzędu Komunikacji Elektronicznej – naczelnik w Departamencie Polityki Konsumenckiej, Milenę Górecką (na zdj.).
Do słuchania Polskiego Radia Lublin 18 stycznia 2022 roku od godziny 12.00 do 13.00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. nadesłane
Zapowiedź początkowa
Słuchaczka z jednej z miejscowości w powiecie lubelskim (rozmowa pierwsza)
Treść odpowiedzi Polkomtel sp. z o.o. oraz druga rozmowa ze Słuchaczką – po interwencji Polskiego Radia Lublin
Milena Górecka – naczelnik w Departamencie Polityki Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz.1)
Milena Górecka – naczelnik w Departamencie Polityki Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej (cz.2)
Zapowiedź końcowa