Miłośnicy tenisa i francuskiej motoryzacji mieli prawo przeżyć dziś (28.04) szok. Po trwającej 38 lat współpracy marka Peugeot, będąca dziś jedną z wielu w koncernie Stellantis, znika jako partner słynnych paryskich kortów imienia Rolanda Garrosa, a tym samym turnieju French Open, gdzie dwa lata tamu triumfowała Iga Światek. Nazwę Roland Garros nosiły luksusowe, limitowane serie modeli takich jak 205, 405, 306, 106 i 206. Zamiast logo z lwem, kibice ujrzą teraz logo w kształcie czworobocznego diamentu. Dziś bowiem potwierdzono oficjalnie, że nowym partnerem premium Turnieju został – na początek na pięć lat – koncern Renault!
Wspólnie promować będą grę w tenisa wśród młodego pokolenia oraz elektromobilność. Na majowy turniej Renault przekaże 160 samochodów, w tym setkę Megane e-Tech.
Wczoraj e-Techa testował Jacek Bieniaszkiewicz:
JB
Fot. www.renault.pl