Od poniedziałku (23 maja) zmieniają się godziny pracy Biur Obsługi Mieszkańców oraz Wydziału Komunikacji w Lublinie.
W poniedziałki i wtorki obsługa mieszkańców we wszystkich BOM-ach będzie odbywała się od 7.45 do 16.45, natomiast w Wydziale Komunikacji w godzinach 7.45-16.30.
W pozostałe dni tygodnia (od środy do piątku) obsługa pozostaje na dotychczasowych zasadach – od godz. 07:45 do 15:15.
Zmiany obejmą również Wydział Spraw Administracyjnych, Urząd Stanu Cywilnego oraz Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Mieszkańcy Lublina sprawy mogą załatwiać w 5. Biurach Obsługi: przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Filaretów 44, ul. Szaserów 13-15, ul. Kleeberga 12a oraz ul. Wolskiej 11.
TSpi / opr. ToMa
Fot. lublin.eu