Lublin: projekt MATCH łączy studentów i przedsiębiorców

match neon 2 fot. miasto lublin 2022 07 12 122926

Neony, meble czy prezentacje wideo – to między innymi efekty lubelskiej inicjatywy MATCH. Miasto realizuje projekt od 2020 roku. Jego założeniem jest łączenie kreatywnych studentów kierunków artystycznych, poszukujących doświadczenia zawodowego, z przedsiębiorcami szukającymi nowatorskich rozwiązań.

CZYTAJ: Lublin: tańce ludowe, koncerty i kiermasz. Trwają Międzynarodowe Spotkania Folklorystyczne

W tym roku, studenci Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Wydziału Planowania Wnętrz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji podjęli współpracę z Centrum Handlowym Lublin – Gala, IKEA Lublin oraz SKENDE Shopping.

Efektem wspólnych działań są m.in. cztery neony, które można obejrzeć przed budynkami Wydziału Artystycznego UMCS, III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej, Chatką Żaka i Centrum Spotkania Kultur.

CZYTAJ: Alicja Zawadzka z Gródka wśród laureatów konkursu „Sołtys Roku 2021”

Studenci kierunku Projektowanie wnętrz WSPiA przygotowali z kolei wystawę mebli zdobionych regionalnymi motywami ludowymi. Można je oglądać w przestrzeni IKEA/SKENDE do końca lipca.

W ramach programu MATCH powstały też grafiki do aplikacji promującej ekologiczne rozwiązania w zakresie segregacji śmieci, projekt identyfikacji graficznej „Strefa psa” i prezentacje video wybranych produktów firm współpracujących. Więcej na stronie: gospodarczy.lublin.eu/match/

LeW / opr. AKos

Fot. nadesłane 

Exit mobile version