PGNiG Obrót Detaliczny wdraża nowy system bilingowy, który pozwoli skróć czas obsługi klientów, umożliwi im dostęp do szeregu nowoczesnych usług i zwiększy bezpieczeństwo danych. Może to powodować czasowe utrudnienia dla części klientów w Lubelskiem, a także w województwach: mazowieckim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, świętokrzyskim i łódzkim
Realizacja projektu wiąże się między innymi z przeniesieniem danych ponad 7 milionów klientów do jednego wspólnego centralnego systemu bilingowego. To największy system tego rodzaju w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Niezbędne prace związane z migracją danych potrwają około dwóch miesięcy. Dla części klientów wystąpią czasowe utrudnienia w uzyskaniu bieżących informacji o rozliczeniach i wpłatach, opóźnienia w aktualizacji danych dotyczących rozliczeń i faktur w eBOK oraz wydłużenie czasu realizacji zgłoszeń. Możliwe są również przesunięcia terminów dostarczania faktur, jednak nie wpłynie to na ich wysokość i nie powoduje żadnych dodatkowych kosztów.
CZYTAJ: Minister klimatu: Taryfy na gaz będą zamrożone
Później każdy odbiorca otrzyma nowy numer klienta oraz nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu.
LeW / opr. ToMa
Fot. pixabay.com