PGNiG wdraża nowy system. Możliwe czasowe utrudnienia

appliance g1ad8b49bb 1920 2022 08 29 170055

PGNiG Obrót Detaliczny wdraża nowy system bilingowy, który pozwoli skróć czas obsługi klientów, umożliwi im dostęp do szeregu nowoczesnych usług i zwiększy bezpieczeństwo danych. Może to powodować czasowe utrudnienia dla części klientów w  Lubelskiem, a także w województwach: mazowieckim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, świętokrzyskim i łódzkim

Realizacja projektu wiąże się między innymi z przeniesieniem danych ponad 7 milionów klientów do jednego wspólnego centralnego systemu bilingowego. To największy system tego rodzaju w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Niezbędne prace związane z migracją danych potrwają około dwóch miesięcy. Dla części klientów wystąpią czasowe utrudnienia w uzyskaniu bieżących informacji o rozliczeniach i wpłatach, opóźnienia w aktualizacji danych dotyczących rozliczeń i faktur w eBOK oraz wydłużenie czasu realizacji zgłoszeń. Możliwe są również przesunięcia terminów dostarczania faktur, jednak nie wpłynie to na ich wysokość i nie powoduje żadnych dodatkowych kosztów.

CZYTAJ: Minister klimatu: Taryfy na gaz będą zamrożone

Później każdy odbiorca otrzyma nowy numer klienta oraz nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu. 

LeW / opr. ToMa

Fot. pixabay.com

Exit mobile version