– Do końca września można składać wnioski o zwrot środków z elektronicznego systemu poboru opłat za przejazd drogami krajowymi viaTOOL – informuje Krajowa Administracja Skarbowa.
Użytkownicy systemu viaTOLL mogą składać wnioski o zwrot kaucji lub sald, albo ich przeksięgowanie w ciągu 12 miesięcy liczonych od 30 września 2021 roku. W przypadku braku wniosku, po tym dniu wszystkie środki pozostałe na kontach w systemie viaTOLL oraz kaucje za urządzenia zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.
Więcej informacji na ten temat można uzyskać w całodobowym Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta e-TOLL.
CZYTAJ: Bez kar dla przewoźników w początkowym czasie działania systemu e-TOLL
Kontakt z infolinią: 800 101 101 – to numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce lub 22 521 10 10. Ten drugi to numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz użytkowników z zagranicy.
RyK / opr. ToMa
Fot. pixabay.com