Podczas zakończonych właśnie wakacji wielu konsumentów doświadczyło trudności np. z opóźnionym lub odwołanym lotem, wynajmem auta, rezerwacją pokoju hotelowego, czy z biurem podróży. W takim przypadku warto złożyć reklamacje usługi wykonanej źle, lub takiej, która wykonana nie została. Europejskie Centrum Konsumenckie w ramach kampanii „Akcja! #Wakacyjna reklamacja” – zachęca do egzekwowania swoich praw! W jaki sposób taką powakacyjną reklamację złożyć? Komu? W jakim terminie? Na te i inne pytania odpowiada w czwartkowej audycji „Pogotowie radiowe” Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Warszawie, działającego przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Do słuchania Polskiego Radia Lublin 8 września 2022 roku od godziny 12:00 do 13:00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com
Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Warszawie działającego przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (cz.1)
Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Warszawie działającego przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (cz.2)
Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Warszawie działającego przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (cz.3)
Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Warszawie działającego przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (cz.4)