ZTM w Lublinie: problemy z płatnością BLIK w aplikacji Lubika

komunikacja 1 2021 12 15 084517 750x375 2022 05 13 085303 750x375 2022 06 03 195311 750x375 2022 09 04 093819 768x384 2022 10 28 153251

Zarząd Transportu Miejskiego poinformował, że są problemy z płatnością BLIK przy transakcjach zawieranych za pośrednictwem aplikacji mobilnej i sklepu internetowego Lubika.

Kłopoty techniczne leżą po stronie operatora tej usługi i nie są zależne od nas – poinformowała rzeczniczka ZTM Monika Fisz.

Bez problemów można kupić bilet w autobusie, nie ma problemów przy korzystaniu z aplikacji, bo pasażerowie mają doładowaną portmonetkę elektroniczną. Nie można jednak na przykład doładować BLIKiem portmonetki. Na razie nie wiadomo, kiery operator usunie problem.

TSpi / opr. WM

Fot. archiwum

Exit mobile version