Ponad 6 tys. zł stracił mieszkaniec gminy Józefów. 34-latek otrzymał wiadomość SMS, z której wynikało, że paczka, którą zamówił została wstrzymana z tytułu niedopłaty 2,50 zł. Do wiadomości dołączony był link, w który mężczyzna kliknął i został przekierowany na fałszywą stronę bankowości internetowej. Mężczyzna oczekiwał na przesyłkę, więc wpisał swoje dane i wygenerował kilka kodów BLIK. Oszuści przechwycili te dane i wypłacili pieniądze z jego konta.
CZYTAJ: Mieszkanka Lublina ofiarą fałszywych pracowników banku. Kobieta straciła 50 tys. zł
Policjanci ostrzegają, że w przypadku otrzymania SMS-a informującego o zaległości należy skontaktować się z usługodawcą, aby potwierdzić jego wiarygodność.
PaSe / opr. AKos
Fot. pixabay.com