Reklama biznesu typu e-commerce w Google. Oto możliwości, jakie daje wyszukiwarka

515 afterweb zrodlo i anchory standard 2022 12 01 160400

W dzisiejszych czasach właściwie trudno podważyć zasadność promowania sklepu internetowego. Warto jednak podkreślić, że najlepszym miejscem do reklamowania biznesu e-commerce bez dwóch zdań jest właśnie globalna sieć. Chcąc zmaksymalizować ilość unikalnych odwiedzin sklepu oraz finalnie zysk miesięczny, rozważ zainwestowanie w marketing w wyszukiwarce Google. Jest to nie tylko najbardziej polecana forma, ale również i najskuteczniejsza metoda pozyskiwania Klientów.

Zwiększaj grono Klientów poprzez pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads

Możesz posiadać najbardziej rozbudowaną ofertę w branży. Możesz ustawić również przyjazne cenniki oraz zadbać o błyskawiczną obsługę zamówienia. To ważne zalety sklepu e-commerce, ale bez odpowiedniego wsparcia marketingowego, Twój asortyment będzie po prostu niewidoczny dla potencjalnych Klientów. Do wielu przedsiębiorców pomocną rękę wyciąga pozycjonowanie stron internetowych oraz płatne kampanie Google Ads, czyli najpopularniejsze rodzaje promocji biznesu e-commerce na świecie! Wyszukiwarka otwiera nowe możliwości, gwarantując gigantyczny ruch na portalach znajdujących się w czołówce zestawienia na poszczególne słowa kluczowe. Mowa tutaj o tysiącach odwiedzin miesięcznie, a w tej grupie z pewnością znajdziesz wiele osób zdecydowanych na dokonanie konwersji. Obecność w górnej części sekcji organicznej oraz płatnej to prosta droga do maksymalizacji zysków, ale nie mowa tutaj tylko o finansach. Liderzy poszczególnych branż z zakresu e-commerce mogą pochwalić się przecież nienagannym, profesjonalnym wizerunkiem.

„O popularności wyszukiwarki Google i usług, takich jak pozycjonowanie stron czy też kampanie Google Ads, świadczy przede wszystkim potencjał narzędzia oferowanego przez Amerykanów. Już na samym początku należy podkreślić, że z wyszukiwarki korzysta ponad 98% użytkowników sieci. Mowa tu o danych wygenerowanych dla Polski, jakie przekładają się na kilka milionów unikalnych internautów dziennie. Nic dziwnego, że zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na poszukiwanie Klientów właśnie w Google”.

Źródło: Afterweb.pl

Optymalizacja reklamy w Google. Przedstawiamy kilka sprawdzonych wskazówek

Samo uruchomienie działań marketingowych w wyszukiwarce to jednak za mało, aby skutecznie docierać do masy potencjalnych partnerów biznesowych. Twój e-commerce powinien być dobrze widoczny w Google. Tylko w taki sposób jesteś w stanie wzbudzić zainteresowanie internauty, a szereg zabiegów optymalizacyjnych wewnątrz sklepu sprawi, że jego oferta zachęci do dokonania konwersji. Podstawowym krokiem w takim przypadku będzie odpowiednia selekcja fraz. Należy tutaj podkreślić, że cały ekosystem Google działa w oparciu o słowa kluczowe właśnie. Analizę najbardziej intratnych haseł do pozycjonowania czy kampanii Ads wykonają eksperci, a takich możesz znaleźć w agencji AFTERWEB. Zwracaj szczególną uwagę na sprzedażowość fraz. Takie lepiej konwertują i nie przynoszą pustego ruchu z wyszukiwarki. Jaki aspekt może jeszcze wpływać na efektywność marketingu online? Geolokalizacja. I mowa tutaj zarówno o pozycjonowaniu, jak i reklamie Google Ads. Błędne targetowanie to główny powód zmniejszonej skuteczności działań w tak popularnym źródle. Oczywiście warto zwrócić uwagę również na poszczególne metody. SEO powinno być wykonywane w oparciu o dostosowanie techniczne sklepu do algorytmu Google oraz pozyskiwanie wysokiej jakości linków, natomiast w kampaniach Google Ads zadbaj o stworzenie odpowiedniego komunikatu. Takim będzie reklama Performance Max z dodanymi zasobami!

Artykuł sponsorowany

Exit mobile version