„Wróciła normalność”. PGE Obrót otworzył stały punkt w Janowie Lubelskim

322063835 5671789956271152 5088934987353444269 n 2022 12 27 193129

Mieszkańcy Janowa Lubelskiego mogą od wtorku 27 grudnia korzystać z Punktu Obsługi Klienta PGE Obrót. To oznacza, że wiele tysięcy osób z terenu powiatu janowskiego i kraśnickiego załatwia formalności związane z umową dostarczania energii elektrycznej na miejscu, bez konieczności wyjazdu do Rzeszowa czy Stalowej Woli.

– Wcześniej otrzymywaliśmy rachunki z Rzeszowa i tam trzeba było pewnie jechać, żeby załatwiać sprawy. Do tego punktu (w Janowie Lubelskim – red.) mamy 25 kilometrów, zaś odległość do Rzeszowa jest ogromna – mówi jedna z klientek nowo otwartego punktu.

CZYTAJ: Michał Mulawa: Przeniesienie do Lublina siedziby PGE to 100 mln zł więcej w budżecie województwa

– Dotychczas mieszkańcy całego powiatu janowskiego, żeby załatwić proste, ale bardzo ważne sprawy, musieli jeździć do Stalowej Woli. To często ponad 40 kilometrów w jedną stronę. Nierzadko trzeba było całodziennej eskapady. Było to bardzo duże utrudnienie, zwłaszcza dla osób, które same nie prowadzą pojazdów i poruszają się komunikacją publiczną – wyjaśnia Krzysztof Kołtyś, burmistrz Janowa Lubelskiego. – Od jakiegoś czasu podstawiano tu raz w tygodniu specjalnie zorganizowany pojazd, ale były to warunki nie na XXI wiek. Ludzie stali często w deszczu, w zimnie.

– Teraz wróciła normalność. Nie wymagało to wielkich nakładów inwestycyjnych, a ogromnie ułatwi funkcjonowanie naszym mieszkańcom – dodaje burmistrz.

CZYTAJ: Szansa na rozwój i nowe miejsca pracy. Polska Grupa Energetyczna przeniosła siedzibę do Lublina [ZDJĘCIA i WIDEO]

– Kiedyś do obsługi interesantów służyła taka budka, „kemping”. To był „obciach” niesamowity, żeby tak duży budynek stał pusty, a w kempingu ludzi obsługiwać – cieszy się z powstania stałego punktu jeden z mieszkańców.  

– Otwarcie biura w Janowie Lubelskim sprawia, że jesteśmy bliżej klientów. Punkt powstał na styku dwóch województw i czterech powiatów. Punkt obejmuje zasięgiem 300 tysięcy mieszkańców. Dzięki temu cały proces obsługi związany ze sprzedażą energii elektrycznej i umowami klienci mogą załatwić w jednym miejscu. W naszych placówkach są zatrudnieni doświadczeni pracownicy. Klienci mogą liczyć na fachową, profesjonalną opiekę i wsparcie. Wyjaśniamy wszystkie kwestie związane z umowami i fakturami. To nie jest prosty produkt – mówi prezes PGE Obrót Paweł Majewski

Jak dodaje, punkty stacjonarne wciąż  cieszą się dużym zainteresowaniem: – Klienci chwalą sobie, że mogą się spotkać z doradcą i na miejscu te kwestie wyjaśnić. Szczególnie miało to znaczenie w trakcie wdrażania rządowej Tarczy Solidarnościowej, gdzie nasi odbiorcy, poprzez składanie oświadczeń, mogli skorzystać z niższych cen energii przy większych limitach jej zużycia. Zainteresowanie było ogromne. Jak szacujemy, około 50% naszych klientów skorzystało ze stacjonarnych biur – wyjaśnia Paweł Majewski.

Punkt Obsługi Klienta PGE Obrót w Janowie Lubelskim mieści się przy ul. Jana Zamoyskiego 96.

TSpi / opr. ToMa

Fot. Grupa PGE Facebook

Exit mobile version