W ostatniej przed letnią przerwą audycji przypominamy kilka skutecznych interwencji „Pogotowia radiowego” na rzecz słuchaczy Polskiego Radia Lublin, z okresu minionego roku.
Gdy zapytaliśmy w jednym z banków, dlaczego pieniądze naszej słuchaczki z Rejowca zniknęły z konta, wróciły one na jej rachunek.
Kiedy mieszkaniec podlubelskiej miejscowości poinformował nas, że za około 10 tysięcy złotych kupił na pokazie kilka mało wartościowych przedmiotów, pomogliśmy odstąpić od umowy zakupu, by emeryt nie wpadł w potężne problemy finansowe.
Na prośbę pogrążonej w smutku rodziny doprowadziliśmy do wydania zwłok bliskiej osoby, mimo że wskutek awarii systemu komputerowego Urząd Miasta w Świdniku nie był w stanie wystawić pełnej dokumentacji zgonu i zanosiło się na odwołanie pogrzebu.
Spowodowaliśmy też anulowanie tysiączłotowej kary, którą miała zapłacić emerytka, która padła ofiarą nierzetelnych przedstawicieli handlowych, podszywających się pod przedstawicieli firmy, u której mieszkanka Świdnika dotąd kupowała energię.
Na zakończenie audycji rozmawiamy z podkomisarzem Andrzejem Fijołkiem z biura prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, pytając o czynności podjęte wskutek zgłoszenia dotyczącego podobnej sprawy, które wiosną złożyła jedna z mieszkanek Lublina.
Po godzinie 12:00 zaprasza Dariusz Turecki.
Szanowni Państwo! Chociaż audycja „Pogotowie radiowe” nie będzie nadawana w lipcu i sierpniu, to w wakacje także będziemy pomagać i wyjaśniać zgłaszane przez Państwa sprawy, a nasze ustalenia zaprezentujemy w programie Polskiego Radia Lublin jesienią. Czekamy na zgłoszenia spraw trudnych, dla Państwa nierozwiązywalnych, pod czynnym non-stop numerem telefonu 815331111, pod adresem e-mailowym pogotowie@radio-lublin.pl, a także na profilu audycji www.facebook.com/pogotowieradiowe na FB. Zapraszamy do kontaktu z nami!