Marka 4F została Partnerem Technicznym Polskiego Związku Koszykówki. O szczegółach umowy obie strony poinformowały w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.
Reprezentacje Polski koszykarek i koszykarzy, zarówno seniorskie, jak i młodzieżowe będą korzystać z odzieży i akcesoriów 4F.
To kolejny duży krok w kierunku popularyzacji basketu – uważa prezes Polskiego Związku Koszykówki Radosław Piesiewicz. – Stroje-repliki naszej kadry będą dostępne w sklepach 4F. Ich dostępność dla kibiców będzie dużo większa niż do tej pory, więc koszykówka wychodzi znowu krok do przodu i mam nadzieję, że firma 4F, która jest globalną marką, ale polską, pomoże nam w identyfikacji i dotarciu do polskich kibiców.
– Reprezentacyjne stroje są naprawdę wyjątkowe – podkreśla Michał Czechowicz z firmy 4F. – To nie będzie już koszulka stockowa, czyli gotowy model, wymyślony gdzieś wcześniej, proponowany, później dodatkowo obrandowany. To koszulka, która od samego początku powstaje dla Polskiego Związku Koszykówki. Dlatego logotypy są naniesione w samym momencie produkcji. To naprawdę wyjątkowy smaczek i coś, co wyróżnia tę koszulkę. Design też został specjalnie stworzony we współpracy z PZK oraz wsłuchując się w głosy sponsorów Związku. Koszulki są w stu procentach produkowane w Polsce.
W nowych strojach reprezentacja koszykarzy zaprezentuje się jeszcze w lutym w meczach eliminacji mistrzostw świata z Estonią. Drugie z tych spotkań – 28 lutego – zostanie rozegrane w lubelskiej hali Globus.
JK / opr. DySzcz
Fot. pixabay.com